مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 09:522019-10-30سياسي

دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی در هرمزگان تأسیس می شود


رییس کل دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: به دنبال جذب دانشجویان از سراسر جهان و در حال مطالعه جهت تاسیس دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی در جزیره قشم و یا بندرعباس هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمدحسین مختاری ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی بندرعباس اظهار داشت: تقویت بنیه تقریبی بین جامعه اسلامی و و جلوگیری از رشد، بروز و ظهور اندیشه های افراطی در جامعه از جمله اهداف دانشگاه مذاهب اسلامی است.

وی افزود: زمانی که سه سال پیش این مسوولیت را برعهده گرفتم سه دانشگاه مذاهب در کشور وجود داشت که ظریف ترین آن دانشگاه مذاهی اسلامی در استان هرمزگان بود و اکنون هشت استان دارای این دانشگاه هستند.

  رییس دانشگاه مذاهب اسلامی کشور گفت: در این استان دانشگاهی تاسیس شده بود بدون اینکه برای آن ساختمانی ساخته شود و بیشترین وقت ما در هرمزگان برای رفاه دانشجویان صرف شده است.

  مختاری عنوان کرد: زمانی که دکتر علی آبادی مسوولیت دانشگاه مذاهب اسلامی استان را برعهده گرفت تلاش شد و زمینی برای این دانشگاه اختصاص یافت و اکنون به دنبال کارهای قانونی ساخت دانشگاه هستیم.

  وی خاطرنشان کرد: استان هرمزگان می تواند قطب آکادمیک برای جذب دانشجو باشد و دانشجویان بین المللی را در این مرکز جذب، و حتی واحدی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی در هرمزگان تأسیس می شود

دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی در هرمزگان تأسیس می شود