مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 10:072019-10-30فرهنگي

برگزاری جشنواره انار در روستای تاریخی سریزد


فرماندار مهریز از برگزاری جشنواره انار در روستای تاریخی سریزد این شهرستان در آخر هفته جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا زارع زاده با تاکید بر این که رویداد محوری یکی از بهترین راهکارها برای معرفی شهرستان مهریز است، گفت: جشنواره انار روستای سریزد با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری شهرستان مهریز و روستای تاریخی سریزد، افزایش شادابی و نشاط مردم و معرفی انار به عنوان یکی از محصولات مهم شهرستان برگزار می شود.

وی ادامه داد: رویدادهایی مانند جشنواره های میوه در شهرستان های مختلف استان، راهکار موثری برای معرفی انواع خوراکی ها، فرهنگ، توانمندی ‎ ها، صنایع دستی و جاذبه های گردشگری هر شهرستان و در نهایت استان است.

زاعزاده با اشاره به برگزاری این جشنواره در روز جمعه هفدهم آبان ماه جاری در روستای تاریخی سریزد واقع در 10 کیلومتری شهر مهریز، اظهار کرد: در این جشنواره علاوه بر عرضه انار تولیدی شهرستان و فرآورده های مرتبط با انار مانند لواشک ها، رب انار، آش انار و سایر خوراکی های مربوط به انار، کلکسیونی از گونه های مختلف انار شهرستان به نمایش در می آید.

فرماندار مهریز در پایان یادآور شد: شهرستان مهریز با بیش از 600 هکتار سطح زیر کشت انار یکی از قطب های تولید این محصول در استان یزد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره انار در روستای تاریخی سریزد

برگزاری جشنواره انار در روستای تاریخی سریزد