مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 10:202019-10-30اقتصادي

حمله سایبری به بنادر آسیایی تا 110 میلیارد دلار خسارت وارد می کند


بانک انگلیسی لوید هشدار داد که یک حمله سایبری به بنادر آسیایی می تواند تا 110 میلیارد دلار، معادل نیمی از کل خسارت جهانی که بلایای طبیعی در 2018 به وجود آوردند، - هزینه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر به نقل از رویترز، روز چهارشنبه، بانک انگلیسی لوید هشدار داد که یک حمله سایبری به بنادر آسیایی می تواند تا 110 میلیارد دلار، معادل نیمی از کل خسارت جهانی که بلایای طبیعی در 2018 به وجود آوردند، هزینه داشته باشد.

ارائه دهندگان خدمات بیمه سایبری، مانند بیمه لوید، که تخصص آنها پوشش ریسک های تجاری است، پیش بینی می کنند که بیمه سایبری بازاری در حال رشد است، هرچند رشد این بازار در آسیا و اروپا، خیلی کمتر از رشد آن در آمریکا می باشد.

بدترین سناریوی در نظر گرفته شده در این گزارش، بر اساس شبیه سازی حمله سایبری به 15 بندر بزرگ ژاپن، مالزی، سنگاپور، کره جنوبی و چین، می باشد.

لوید اعلام کرد که حدود 92 درصد از خسارات وارده از این حملات، که حدود 101 میلیارد دلار می شود، تحت پوشش بیمه قرار ندارد.

این مطالعه توسط مرکز تحقیقات ریسک در دانشگاه کمبریج، با مشارکت بانک لوید انجام شده است و در آن تاثیرات مخربی که حمله یک ویروس کامپیوتری که توسط کشتی ها حمل می شود و داده های ثبت شده در دیتابیس های بندرها را دچار اختلال می کند، محاسبه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله سایبری به بنادر آسیایی تا 110 میلیارد دلار خسارت وارد می کند

حمله سایبری به بنادر آسیایی تا 110 میلیارد دلار خسارت وارد می کند