مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 10:392019-10-30سياسي

مهلت FATF کمتر از چهار ماه است


وزیر امور اقتصاد و دارایی اظهار کرد: از آنجایی که یک ماه پیش از برگزاری اجلاس اصلی FATF، اجلاس مقدماتی آن برگزار می شود ما باید پیش از اجلاس مقدماتی گزارشی از وضعیت خود ارائه دهیم تا شرایط مان در اجلاس مقدماتی بررسی و تعیین تکلیف شود بنابراین مهلت مان خیلی کمتر از چهار ماه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد دهپسند وزیر امور اقتصاد و دارایی در حاشیه جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره مهلت سازمان FATF به ایران اظهار کرد: ما در گذشته چندین بار از FATF درخواست تمدید مهلت کرده ایم که با درخواستمان موافقت شده است، اما این مرتبه به ما هشدار داده اند که این آخرین بار است و دیگر مهلت ایران قابل تمدید نیست.

وی با بیان این که مهلت واقعی ایران برای تعیین تکلیف وضعیت خود در FATF کمتر از چهار ماه است، خاطر نشان کرد: در واقع مهلت اصلی ما چهار ماه نیست، بلکه کمتر از آن است چرا که یک ماه قبل از اجلاس اصلی FATF، اجلاس مقدماتی آن تشکیل می شود و ما نیز باید پیش از برگزاری اجلاس مقدماتی گزارشی ارائه کنیم تا در این اجلاس وضعیت ایران بررسی و تعیین تکلیف شود.

وزیر امور اقتصاد و دارایی ادامه داد: بنابراین مهلت مان خیلی کمتر از چهار ماه است و طبیعی است اگر در این مهلت کارهای مربوطه در داخل کشور انجام نشود، به طور خودکار وارد لیست سیاه FATF می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت FATF کمتر از چهار ماه است

مهلت FATF کمتر از چهار ماه است