مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 10:422019-10-30اقتصادي

بازار بورس دچار نوسان شدید نیست


مشکل خاصی که بازار بورس را دچار نوسان شدید کند، وجود ندارد.

- وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص دو شرکت هپکو و آذرآب گفت: مشکلی که هپکو دارد در ارتباط با سهام دار اصلی اش است و ما نیز زمینه را فراهم کردیم که انتقال سهام انجام شود که این مسأله انجام شد و تمامی مشکلاتی که در بحث بانکی داشت نیز حل شده است.

دژپسند با بیان اینکه موضوع آذراب متفاوت با مسأله هپکو است افزود: شرکت آذراب مشکل خاصی ندارد و اتفاقاً قرارداد های خوبی هم دارد، اما مشکلاتی از گذشته برای این شرکت وجود داشت که خوشبختانه در آخرین جلسه ای که هفته گذشته برگزار شد برای حل این مشکلات تصمیم گیری کردیم.

وی با اشاره به مهلت چهار ماهه اف ای تی اف به ایران، گفت: این بار اف ای تی اف به ما هشدار داده که این آخرین مهلتی است که به شما می دهیم و دیگر قابل تمدید نیست.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه مهلت چهار ماهه اف ای تی اف در عمل کمتر از چهار ماه است گفت: آن ها ما را مکلف کردند که گزارش اقداماتمان را به جلسه مقدماتی که یک ماه قبل از جلسه اصلی برگزار می شود ارائه کنیم بنابراین مهلتمان خیلی کم است و طبیعی است که اگر در این مهلت اقدام متناسبی انجام ندهیم به طور خودکار وارد فهرست سیاه اف ای تی اف خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار بورس دچار نوسان شدید نیست

بازار بورس دچار نوسان شدید نیست