مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 10:442019-10-30اقتصادي

بازاریابی و بازارسازی اولویت برای محصولات استراتژیک خراسان جنوبی


فعالان اقتصادی خراسان جنوبی در جلسه ای گردهم آمدند و بازاریابی و بازارسازی را از اولویت ها برای محصولات استراتژیک استان مطرح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، در جلسه هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی بیرجند موارد چون بازاریابی و بازارسازی برای محصولات استراتژیک خراسان جنوبی مورد بررسی قرار گرفت.

سید حسین خیریه، رییس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی بیرجند در این جلسه با اشاره به سختی های کار در شرایط تحریم بیان کرد: تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی خراسان جنوبی را بیش از تحریم های خارجی، تحریم های داخلی اذیت کرده و برای آنان مشکل به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه بسیاری از تصمیمات در کارگروه ها به نتیجه مطلوب نمی رسد، ادامه داد: بیش از یک سال است که صادرات برخی از محصولات چون دان طیور ممنوع شده است، در صورتی که قبل از ممنوعیت پنج هزار تن در ماه صادرات داشتیم.

موضوع صادرات دان طیور حل شود رییس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی بیرجند گفت: ما می دانیم که مواد اولیه دان طیور با ارز دولتی تأمین شده است و از این جهت حساسیت هایی برای صادرات آن وجود دارد ولی در هر حال می توان تدبیری در این زمینه اندیشید.

خیریه اظهارکرد: در موضوع دان طیور باید به 40 درصد افزایش قیمت دستمرد و کرایه بار نیز توجه کرد و این موضوع در حالی است که قیمت خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازاریابی و بازارسازی اولویت برای محصولات استراتژیک خراسان جنوبی

بازاریابی و بازارسازی اولویت برای محصولات استراتژیک خراسان جنوبی