مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 11:052019-10-30سياسي

شبکه های ملی تحول آموزش علوم پزشکی تشکیل می شوند


معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه اساسنامه شبکه های ملی تحول آموزش علوم پزشکی تدوین شده گفت: این شبکه ها به عنوان هسته های علمی در زمینه ماموریت های ویژه واسپاری شده به مناطق آمایشی کشور، - بسترهای گردآوری ظرفیت های تمامی نهادهای مرتبط و همچنین ایجاد حافظه سازمانی ارزشمندی در این زمینه ها را فراهم می نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی هدف از تشکیل مناطق آمایشی کشور را ایجاد هم افزایی در بین دانشگاههای علوم پزشکی و سایر نهادهای علمی مستقر در مناطق آمایشی برای دستیابی به توسعه علمی در منطقه ذکر کرد و گفت: خوشبختانه طی سال های گذشته با تلاش های همکاران محترم در مناطق آمایشی این هدف به خوبی پیگیری شده است.

دکتر لاریجانی با اشاره به اهمیت بحث ماموریت گرا شدن دانشگاهها، اظهار داشت: مقام معظم رهبری نیز در سخنان خود بر این موضوع تاکید فرمودند و این تکلیف بالادستی در برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی و در قالب مناطق آمایشی پیگیری شد.

وی افزود: بدین منظور اسناد بالادستی کشور رصد و تکالیف مرتبط با حوزه آموزش از این اسناد احصا شد.

سپس طی نشست های کارشناسی و اولویت بندی این تکالیف، طی 2 مرحله حدود 80 ماموریت ویژه به کلان مناطق آمایشی و دانشگاههای علوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه های ملی تحول آموزش علوم پزشکی تشکیل می شوند

شبکه های ملی تحول آموزش علوم پزشکی تشکیل می شوند