مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 11:262019-10-30سياسي

مهمانان جشنواره پسته و گلیم وارد فرودگاه سیرجان شدند


دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی و مدیر کل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه و سفرا و رایزن های از 15 کشور با استقبال رسمی استاندار کرمان و نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی وارد فرودگاه سیرجان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ عصر امروز 8 آبان ماه دکتر حسین امیرعبدالهیان دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی و مدیر کل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی و دکتر غلامرضا انصاریان معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه و سفرا و رایزن های از 15 کشور؛ با استقبال رسمی استاندار کرمان و نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی به منظور شرکت در جشنواره پسته و رفسنجان استان کرمان وارد فرودگاه سیرجان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم سفرایی از کشورهای تاجیکیستان، افغانستان، آفریقا جنوبی، قرقیزیستان و بلاروس به همراه رایزن های اقتصای 10 کشور دیگر در این جشنواره حضور دارند.

بر پایه این گزارش، در جشنواره پسته و گلیم استان کرمان، سفرا و رایزن های اقتصادی بیش از 15 کشور به مدت سه روز مهمان استان کرمان خواهند بود، که در ابتدا در شهرستان سیرجان سپس در شهرستان رفسنجان و در نهایت در کرمان حضور خواهند یافت و از نزدیک با ظرفیت های گردشگری استان کرمان آشنا خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمانان جشنواره پسته و گلیم وارد فرودگاه سیرجان شدند

مهمانان جشنواره پسته و گلیم وارد فرودگاه سیرجان شدند