مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 11:292019-10-30اقتصادي

صادرات غیرنفتی استان مرکزی به بیش از 611 میلیون دلار رسید


استان مرکزی به عنوان یک استان صنعتی در 7 ماهه امسال بیش 611 میلیون دلار صادرات غیرنفتی داشته که نقش فعالان عرصه استاندارد در این میزان صادرات، - استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی به عنوان یک استان صنعتی در 7 ماهه امسال بیش 611 میلیون دلار صادرات غیرنفتی داشته که نقش فعالان عرصه استاندارد در این میزان صادرات، نسبت به سایرین پررنگ تر و کلیدی تر بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعلی آقازاده در آیین تجلیل از واحدهای نمونه تولیدی استان مرکزی در زمینه استاندارد اظهار کرد: متاسفانه ادارات کل و موسسات استانی استاندارد از لحاظ نیرو و پرسنل و تجهیزات تنها یک دهم آنچه را نیاز است در اختیار دارند که این موضوع سبب ایجاد مشکلاتی برای مجموعه استاندارد می شود.

وی با بیان اینکه استان مرکزی به عنوان یک استان صنعتی، افتخار تولید و صنعت در کشور محسوب می شود، افزود: در 7 ماهه امسال بیش از 611 میلیون دلار صادرات غیرنفتی از محصولات تولیدی استان صورت گرفته که این مهم بخشی از این افتخار بزرگی است که نصیب استان و اقتصاد شده است.

استاندار مرکزی با اشاره به نقش مهم موسسه و اداره کل استاندارد در ارتقای کیفیت محصولات تولیدی تصریح کرد: محصولاتی که به کشورهای خارجی صادر می شود هویت و شناسنامه و آبروی ایران است که کیفیت آنها باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات غیرنفتی استان مرکزی به بیش از 611 میلیون دلار رسید

صادرات غیرنفتی استان مرکزی به بیش از 611 میلیون دلار رسید