مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 12:032019-10-30سياسي

رتبه جهانی سازمان ملی استاندارد ایران در سال 2019 ارتقا یافت


مدیرکل دفتر نظارت بر استاندارد صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و حلال سازمان استاندارد ایران گفت: سازمان استاندارد ایران در سال 2019 با یک پله ارتقا به رتبه بیست و یکم دنیا دست پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا امینی روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت روز جهانی استاندارد در اراک، اظهار داشت: همانطور که جهان هستی با نظم شگفت و دقیق است در مدار هدفمند می چرخد، استاندارد نیز بر محور هدفمند که بر مبنای علم ، فن و تجربه طراحی شده که تخصص، تعهد و اخلاق مداری پایه آن می باشد.

وی ادامه داد: استاندارد در درجه اول یک تفکر، اعتقاد و باور است.

باید تلاش کنیم مانند ملل جهان اعتقاد به استاندارد در کشور باید بیش از این گسترش پیدا کند.

مدیرکل دفتر نظارت بر استاندارد صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و حلال سازمان استاندارد ایران گفت: مبنای اصلی رعایت استاندارد انسانیت و اخلاق مداری است که به شروع یک حرکت سازنده می انجامد که وظیفه آحاد جامعه است که در این زمینه کار کنند.

امیری بیان کرد: با توجه به شرایط حساس کشور و هجمه دشمنان باید نسبت به فرصتی که استاندارد برای تولید فراهم آورده است، بیش از گذشته آگاه باشیم.

وی با اشاره به مطالعه به عمل آمده در کشورهای توسعه یافته جهان در خصوص ارتباط بین استاندارد و رشد اقتصادی پایدار اظهار کرد: بین استاند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه جهانی سازمان ملی استاندارد ایران در سال 2019 ارتقا یافت

رتبه جهانی سازمان ملی استاندارد ایران در سال 2019 ارتقا یافت