مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 12:032019-10-30سياسي

توزیع روزانه 21هزارغذا بین زوار امام رضا (ع)


رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به توزیع روزانه 21هزارغذا بین زوار امام رضا (ع) گفت:خدمات رسانی به زوار دهه آخر صفر باید مردمی بماند.

- رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به توزیع روزانه 21هزارغذا بین زوار امام رضا (ع) گفت:خدمات رسانی به زوار دهه آخر صفر باید مردمی بماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی رضا رشیدیان همزمان با سالروز شهادت امام علی ابن موسی الرضا (ع) طی بازدید تعدادی ازایستگاه های صلواتی فعال در مسیرهای منتهی به مشهدالرضا (ع) افزود : باید فرهنگ خدمت رسانی و محبت به زوار امام مهربانی به تاسی از آن امام همام توسعه و تقویت شود.

وی در این بازدیدها از ستاد جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) هم در مشهد بازدید کرد و افزود : این فرهنگ خدمت نه تنها در میان مردم خطه خراسان که مجاوران حضرت هستند بلکه باید در جای جای ایران زمین توسعه یابد.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ مهر ومحبت امام رئوف که نیاز جامعه امروز است ، ترویج شود و از این رو باید خدمت رسانی به زوار امام مردمی بماند ودستگاه ها و بخش های دولتی در حد سازماندهی و هماهنگی و یا در بحث کمک به تامین خدمات و نیازهای اساسی ورود یابد.

رشیدیان ادامه داد : روزهای پایانی ماه صفر از اربعین تا انتها فرصتی مغتنم برای توسعه سیره و فرهنگ رضوی است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه 21هزارغذا بین زوار امام رضا (ع)

توزیع روزانه 21هزارغذا بین زوار امام رضا (ع)