مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 12:122019-10-30اقتصادي

ارزیابی های سازمان استاندارد به بخش خصوصی واگذار شود


با توجه به در مضیقه بودن دولت برای تامین نیرو و کارشناس، سازمان استاندارد بایستی به صورت سازمان یافته نظارت های خود را برون سپاری و به بخش خصوصی واگذار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی آقازاده پیش از ظهر چهارشنبه در آیین گرامیداشت روز جهانی استاندارد در اراک، ضمن تبریک روز ملی استاندارد اظهار داشت: مسئولین اداره کل استاندارد استان از نقش مهمی در ارتقای کیفیت محصولات تولیدی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: مدیران کنترل کیفی اداره کل استاندارد تنها نماینده این سازمان نیستند بلکه نماینده مردم و دولت در نظارت صحیح تولید محصول هستند و باید تلاش خود را در کنترل کیفی کارخانجات به کار گیرند.

استاندار مرکزی اظهار کرد: نزدیک به 10 هزار نفر ساعت آموزش برای مدیران کنترل کیفی اداره کل استاندارد استان در نظر گرفته شده است که می تواند بیشتر از این میزان باشد.

آقازاده گفت: مسئولان کنترل کیفی، موتور محرکه اداره کل استاندارد استان هستند و ارایه گزارشات آن ها باعث می شود که نسبت به کالاهای تولیدی نظارت بیشتری صورت پذیرد و باید توجه کرد که تمامی محصولات نیازمند استاندارد هستند.

وی بیان کرد: متاسفانه از نظر نیرو و پرسنل سازمان استاندارد و ادارات کل استانی شاید یک دهم آنچه که نیاز دارند، در اختیار دارند و از نظر نیروی انسانی و تجهیزات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی های سازمان استاندارد به بخش خصوصی واگذار شود

ارزیابی های سازمان استاندارد به بخش خصوصی واگذار شود