مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 12:332019-10-30سياسي

رزمایش الی بیت المقدس با حضور 6000 بسیجی در ارومیه برگزار می شود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در ارومیه خبرداد.

- رزمایش الی بیت المقدس با حضور 6000 بسیجی در ارومیه بدگزار می شود فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه از برگزاری رزمایش "الی بیت المقدس" در ارومیه خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،سرهنگ کریم علی نژاد در نشست خبری تبیین برنامه های رزمایش الی بیت المقدس تصریح کرد: رزمایش مذکور 9 و 10 آبان ماه در ارومیه باهدف نمایش اقتدار گردانها با حضور 6000 بسیجی برگزار می شود.

وی شعار رزمایش امسال را مردم یاری،خدمت و امنیت عنوان کرد و افزود: 12گروان بیت المقدس و 2گردان کوثر روز پنجشنبه در قالب امنیتی ،دفاعی و امدادی آموزش و تمرین خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه ادامه داد: صبح روز جمعه نیز 25گردان های رزم بسیج در گوللر باغی ارومیه در مراسم صبحگاه مشترک حضور خواهند داشت و پس از برگزاری این صبحگاه،گردانهای بیت المقدس و کوثر رزمایش را اجرا خواهند کرد.

سرهنگ علی نژاد بااشاره به اهداف رزمایش خاطر نشان کرد: نمایش اقتدار گردانها،سنجش توان و آمادگی رزمی گردانها، ارتقاء توانمندی های امنیتی،دفاعی و امدادی و افزایش آمادگی عمومی،شخصی،جسمی و توان رزمی نیروها از اهداف اجرای رزمایش در ارومیه است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش الی بیت المقدس با حضور 6000 بسیجی در ارومیه برگزار می شود

رزمایش الی بیت المقدس با حضور 6000 بسیجی در ارومیه برگزار می شود