مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 12:462019-10-30سياسي

توسعه دولت الکترونیک در بخش بیمه سلامت جدی گرفته شود


رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه دولت الکترونیک و فراگیر شدن بیمه همگانی برای افراد کم درآمد از سیاست های دولت در اجرای عدالت اجتماعی است که باید جدی گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همایش هفته سلامت، ظهر چهارشنبه با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار، داود محمدی و سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، محمد هاشمی مدیرکل روابط عمومی سازمان بیمه سلامت کشور، مدیران دستگاههای اجرایی، مدیران داروخانه، آزمایشگاهها، فیزیوتراپی، پزشکان عمومی و متخصص طرف قرارداد با بیمه سلامت استان در سالن دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

داود محمدی در این همایش گفت: اگر با عینک منصفانه به خدمات بیمه سلامت نگاه کنیم باید اذعان کرد خدمات ارزشمندی به مردم ارائه شده که جای قدردانی دارد.

محمدی افزود: نطام ارجاع در کشور مشکلاتی دارد و به دلیل تجویز بیش از حد دارو نیازمند بازنگری در این عرصه هستیم تا چالش ها برطرف شود.

مجلس از بیمه سلامت حمایت می کند محمدی تصریح کرد: از آنجا که در آستانه تنظیم بودجه سال 99 هستیم از مدیران استان انتظار رداریم با پیگیری از وزارتخانه خود برای افزایش اعتبارات و ارائه نیازهای مالی خود اقدام کنند زیرا اگر لایحه دولت به مجلس ارائه شود دیگر قابل اصلاح نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه دولت الکترونیک در بخش بیمه سلامت جدی گرفته شود

توسعه دولت الکترونیک در بخش بیمه سلامت جدی گرفته شود