مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 12:492019-10-30سياسي

انتخابات شورای دانش آموزی در پردیس برگزار شد


انتخابات شورای دانش آموزی در پردیس برگزار شد.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی حسنوند ظهر چهارشنبه در مراسم انتخابات شورای دانش آموزی پردیس طی سخنانی اظهار داشت: این انتخابات، در راستای تمرین مشارکت اجتماعی دانش آموزان و تعمیق باورهای دینی، آموزه های سیاسی و اجتماعی برگزار شده و در بین دانش آموزان تجلی خاصی دارد.

وی در ادامه بیان داشت: شورای دانش آموزی، زمینه تکریم عملی شخصیت فراگیران، تقویت روحیه خودباوری، اعتماد به نفس، احترام متقابل، کسب مهارت های اجتماعی را در بین دانش آموزان فراهم می کند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس با اشاره به اهداف شورای دانش آموزی، توسعه و بهبود نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری از طریق مشارکت دانش آموزان را مهم خواند و خاطر نشان کرد: توسعه فعالیت های گروهی، تبادل تجربیات، تفاهم و همدلی بیشتر در مدرسه، نشاط و شادابی در نسل پویای نوجوان و جوان از وظایف شورای دانش آموزی در مدارس است.

حسنوند افزود: نگاه آموزش و پرورش به شورای دانش آموزی به عنوان یکی از ارکان مهم ، تمرین مشارکت اجتماعی دانش آموزان در مدارس است ، بنابراین، استفاده از توانمندی های دانش آموزان، ایجاد و تقویت روحیه مشارکت پذیری در این شوراها بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات شورای دانش آموزی در پردیس برگزار شد

انتخابات شورای دانش آموزی در پردیس برگزار شد