مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 13:072019-10-30فناوري

سامسونگ برنده بهترین نوآوری در حوزه وای فای شد


اتحادیه (Wireless Broadband WBA) در مراسم سالانه جوایز خود، جایزه «بهترین نوآوری در حوزه وای فای» را به شرکت سامسونگ اعطا کرد.

- اتحادیه (Wireless Broadband WBA) در مراسم سالانه جوایز خود، جایزه بهترین نوآوری در حوزه وای فای را به شرکت سامسونگ اعطا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا بر اعلام سامسونگ، این جایزه به دلیل استفاده از وای فای هوشمند و نوآوری های وای فای 6 به گوشی گلکسی S10 سامسونگ داده شد و به این ترتیب این محصول سامسونگ به اولین گوشی هوشمندی تبدیل شد که تاکنون این جایزه را برده است.

وای فای هوشمند گلکسی S10 از یادگیری ماشین برای اطمینان از هوشمند و امن بودن اتصال های وای فای کاربر استفاده می کند.

این نوآوری به گوشی امکان می دهد تا وقتی کاربر وارد فضایی می شود که اتصالات وای فای آنها ناپایدار است، بصورت خودکار به اتصال LTE سوییچ کرده و به این ترتیب از اختلال در اتصال به شبکه جلوگیری کند.

علاوه بر این وای فای هوشمند باعث می شود تا دستگاه فورا ضعیف بودن سیگنال وای فای را در مکان هایی مانند آسانسور تشخیص داده و خیلی سریع تر به اتصال LTE منتقل شود.

حتی در صورت اتصال به یک شبکه جدید، وای فای هوشمند روی دستگاه می تواند الگوی ترافیک را تحلیل کرده و در صورت مشکوک بودن شبکه، کاربران آن را شناسایی کرده و در نتیجه مانع حملات فیشینگ یا بدافزارها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامسونگ برنده بهترین نوآوری در حوزه وای فای شد

سامسونگ برنده بهترین نوآوری در حوزه وای فای شد