مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 14:102019-10-30اقتصادي

185 واحد اقتصادی تعطیل در استان اصفهان به چرخه تولید بازگشتند


معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان گفت: 185 واحد اقتصادی تعطیل با کمک های حمایت از طرح رونق تولید، به چرخه تولید برگشتند و پیگیری مشکلات واحدها همچنان در برنامه استانداری اصفهان با برگزاری اورژانس فعالین اقتصادی در اولویت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، سید حسن قاضی عسگر عصر چهارشنبه در سفر خود به کاشان در حاشیه  بازدید از واحدهای اقتصادی به خبرنگاران اظهار داشت: توسعه واحدهای تولیدی در سال جاری 29 درصد افزایش داشته است که برای تأسیس 525 طرح اقتصادی در استان 39 هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان افزود: با ایجاد طرح های اقتصادی جدید در سال جاری 11 هزار و 423 اشتغال جدید در استان ایجادشده است که نسبت به سال قبل 2/5 درصد رشد داشته است.

قاضی عسگر خاطرنشان کرد: 185 واحد اقتصادی تعطیل با کمک های حمایت از طرح رونق تولید، به چرخه تولید برگشتند و پیگیری مشکلات واحدها همچنان در برنامه استانداری اصفهان با برگزاری اورژانس فعالین اقتصادی در اولویت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، جلسه کارگروه رفع موانع تولید به ریاست قاضی عسگر، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان و با حضور فرماندار ویژه شهرستان کاشان، تنی چند از مسئولان استانی و شهرستان و همچنین تعدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

185 واحد اقتصادی تعطیل در استان اصفهان به چرخه تولید بازگشتند

185 واحد اقتصادی تعطیل در استان اصفهان به چرخه تولید بازگشتند