مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 15:172019-10-30اجتماعي

بیش از 7 هزار دانش آموز دیرآموز فارس بدون خدمات آموزشی مانده اند


شیراز_رییس آموزش و پرورش استثنایی فارس گفت: بیش از هفت هزار و 644 دانش آموز دیر آموز در استان فارس وجود دارند که هیچ خدماتی دریافت نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن بهشتی پور چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش استان فارس بیان کرد: بیش از 15 هزار دانش آموز استثنایی در استان فارس وجود دارند که این افراد در 161 مدرسه در سطح استان در حال تحصیل هستند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان استثنایی فارس موفقیت های داشته و توانسته اند در کنکور سراسری سال 98 جذب دانشگاه های استان شده اند و 15 نفر از این افراد در دانشگاه های سراسری پذیرفته شده اند.

بهشتی پور در خصوص هزینه های این بخش عنوان کرد: 4 میلیارد تومان کمک هزینه سرویس ، 500 میلیون تومان کمک هزینه آموزشی ، 200 میلیون تومان سرانه توانبخشی و حمایتی و800 میلیون تومان از صندوق امید دریافت شده است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی فارس خاطرنشان کرد: سالانه 10 میلیارد تومان هزینه سرویس کودکان استثنایی است و در سایر شهر ها هزینه سرویس این گونه رایگان است او در خصوص چالش های این بخش تاکید کرد: کمبود فضای آموزشی در شهر شیراز ، عدم وجود فضای آموزشی در شهر صدرا و نبود مدارس لازم در بسیاری از نقاط کلان شهر شیراز از جمله چالش های است که در استان شاهد آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 7 هزار دانش آموز دیرآموز فارس بدون خدمات آموزشی مانده اند

بیش از 7 هزار دانش آموز دیرآموز فارس بدون خدمات آموزشی مانده اند