مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 15:462019-10-30فناوري

برگزاری نمایشگاه کار برای استفاده از تخصص جوانان اصفهانی


رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان گفت: برای اولین بار، نمایشگاه کار هم برگزار شده تا از نیروهای متخصص استان برای استخدام در سازمان ها و شرکت ها به خوبی استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی یارمحمدیان در افتتاحیه بیست و پنجمین نمایشگاه اتوکام اصفهان اظهار کرد: این نمایشگاه از پرمخاطب ترین نمایشگاه های کشور است و این اتفاق به دلیل نقش مهم اصفهان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، توانایی بالای شرکت های اصفهان و البته بازار جذاب این استان رخ داده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان در ادامه افزود: اصفهان در این حوزه توانسته جایگاه ویژه ای را کسب کند و بر همین اساس، رویداد نمایشگاه اتوکام اصفهان نیز همیشه مورد توجه فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور قرار داشته است.

وی تأکید کرد: این نمایشگاه به دلیل به روز بودن صنعت ارتباطات و اطلاعات، بعد علمی خاصی نیز به خود گرفته و مخاطبان آن دانشگاهیان نیز هستند و انتظار داریم با برگزاری چنین نمایشگاه هایی، فضای کسب وکار این حوزه نیز توسعه مناسبی به خود ببیند و ظرفیت های مثبت آن برای اقتصاد کشور فعال شود.

محمد اطرج نیز در این افتتاحیه با اشاره به نام گذاری سال جاری به سال رونق تولید اظهار کرد: سال 98 سالی است که مزین به رونق تولید شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه کار برای استفاده از تخصص جوانان اصفهانی

برگزاری نمایشگاه کار برای استفاده از تخصص جوانان اصفهانی