مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 16:322019-10-30سياسي

دیدار هیأت پارلمانی ایران با هیأت پارلمانی ترکیه


دیدار هیأت پارلمانی ایران با هیأت پارلمانی ترکیه ای در حاشیه نشست شورای اجرایی اول در روز 4 آیان ماه 98 با هدف گسترش همکاری ها و تبادل تجارب دو کشور در شهر ریزه برگزار شد.

- ای در حاشیه نشست شورای اجرایی اول در روز 4 آیان ماه 98 با هدف گسترش همکاری ها و تبادل تجارب دو کشور در شهر ریزه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، دیدار هیأت پارلمانی ایران با هیأت پارلمانی ترکیه ای در حاشیه نشست شورای اجرایی اول در روز 4 آبان ماه 98 با هدف گسترش همکاری ها و تبادل تجارب دو کشور برگزاری شد.

ذوالقدر از مهمانوازی خوب طرف ترکیه ای در برگزاری این اجلاس در شهر زیبای ساحلی ترکیه تشکر نمود و بیان داشت این نشست یکی از نشست های مهمی بود که اعضاء شرکت کننده در آن، بحث های جدی و موثری داشتند.

وی اظهار داشت که ایران و ترکیه یاد گرفته اند اختلافات و سوء تفاهمات را مدیریت کرده و با درک شرایط منطقه به صلح و ثبات منطقه کمک نمایند.

رییس هیات پارلمانی با اشاره به همکاری های خوب پارلمانی دو کشور، خواستار هماهنگی بیشتر دو هیات در نشست های اخیر به ویژه در بررسی اسناد مهم این مجمع اشاره کرد.

آقای رحیمی جهان آبادی نیز ضمن اشاره به روابط خوب و دیرینه میان دو کشور ایران و ترکیه بیان داشت که هیات پارلمانی دو کشور در چارچوب این مجمع می توانند زمینه ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار هیأت پارلمانی ایران با هیأت پارلمانی ترکیه

دیدار هیأت پارلمانی ایران با هیأت پارلمانی ترکیه