مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 17:352019-10-30حوادث

آغاز فصل سرما در شهرضا با مرگ خاموش


رییس اورژانس 115 شهرضا از مرگ یک جوان بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن در شهرضا خبر داد.

- حبیب صادقی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با بیان این که با آغاز فصل سرما احتمال مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن افزایش می یابد، اظهار داشت: جوانی 30 ساله به علت گازگرفتگی با گاز منوکسیدکربن در یک باغ در شهرضا جان خود را ازدست داد.

رییس اورژانس 115 شهرضا  افزود: ظهر امروز یک مورد مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در باغی واقع در محله جرم افشار به اورژانس 115 گزارش شد و مأموران اورژانس پس از حضور در محل با پیکر بی جان جوان 30 ساله مواجه شدند که بر اثر استنشاق گاز منوکسیدکربن ناشی از دود ذغال فوت کرده بود.

وی بیان کرد: همه ساله با سرد شدن هوا مهم ترین عاملی که سبب نگرانی در بین آحاد مردم می شود، حوادث ناشی از گاز گرفتگی در روزهای سرد سال و انتشار خبرهای ناراحت کننده ای مبنی بر مرگ یک فرد یا اعضای یک خانواده است.

صادقی با بیان این که آمار تعداد فوت شدگان بر اثر گاز گرفتگی نشان دهنده میزان توجه پایین مردم به مسائل آموزشی و عدم رعایت نکات ایمنی در فصل سرما است، گفت: مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن به عنوان قاتل نامریی، کشنده ترین مسمومیت غیر عمدی در کشور محسوب می شود، قاتلی که اگر توصیه های کارشناسی در نصب وسایل گرمایشی و گازسوز به درستی مراع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فصل سرما در شهرضا با مرگ خاموش

آغاز فصل سرما در شهرضا با مرگ خاموش