مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 19:002019-10-30سياسي

وضعیت نامطلوب فرهنگ کتابخوانی در جامعه/ مطالعه باید ترویج شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: وضعیت نامطلوب فرهنگ کتابخوانی در جامعه باید اصلاح شود و فرهنگ مطالعه کتاب را ترویج دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس دانشی روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت روز جهانی استاندارد در اراک، که با حضور مدیرکل دفتر نظارت بر استاندارد صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و حلال سازمان استاندارد ایران برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر کشور ما در استانداردهای مطالعه و کتابخوانی دارای وضعیت مطلوب و درخشانی نیست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: در گذشته حافظ، مولانا و سایر نویسندگان و شاعران در کشور و فرهنگ و در میان مردم ما از اهمیت خاصی برخوردار بودند، اما اکنون به این صورت نیست و باید در حوزه کتاب و کتابخوانی وضعیت ما بهبود پیدا کند.

دانشی خاطر نشان کرد: هر فرد در جامعه باید برای ارتقای استاندارد کتاب و کتابخوانی تلاش کند و بایستی بتوانیم این فرهنگ را ترویج و اشاعه دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی به منظور توسعه کتاب و کتابخوانی برگزاری نمایشگاه کتاب را در دستور کار قرار داده است و تلاش داریم در این حوزه برنامه های اثرگذاری را به انجام برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نامطلوب فرهنگ کتابخوانی در جامعه/ مطالعه باید ترویج شود

وضعیت نامطلوب فرهنگ کتابخوانی در جامعه/ مطالعه باید ترویج شود