مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 19:322019-10-30سياسي

ایجاد دانشگاه توانبخشی در گیلان ضروری است


نماینده رشت در مجلس با اشاره به اینکه گیلان سالمندترین استان کشور محسوب می شود، گفت: ایجاد دانشگاه توانبخشی در گیلان با توجه به این شرایط ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جبار کوچکی نژاد شامگاه چهارشنبه در جلسه بررسی وضعیت بهداشت و درمان گیلان با حضور وزیر بهداشت در سالن اجتماعات استانداری با اشاره به کاهش فاصله حقوق پرستاران با پزشکان متخصص، اظهار کرد: تشکیل شهرک های دانش بنیان و سلامت در استان گیلان موجب تحول در حوزه های تحقیقاتی می شود.

کوچکی نژاد با تاکید بر اینکه اگر بیمارستان های خصوصی در گیلان نباشند مردم از بین می روند، افزود: مردم توان مالی هزینه های بیمارستان های خصوصی را ندارند و باید برای آنها یارانه در نظر گرفت.

وی با اشاره به مسافرخیز بودن استان گیلان، گفت: زیرساخت های درمانی برای جمعیت دو میلیون و 500 هزار نفری استان گیلان پیش بینی شده این درحالی است که این جمعیت در برخی از زمان ها دو برابر می شود.

نماینده رشت در مجلس با تاکید بر اینکه خانه های بهداشت نیاز به توجه ویژه ای دارند، ادامه داد: گیلان سالمندترین استان کشور است که نیازمند تأسیس یک دانشگاه توان بخشی است.

وی ادامه داد: تنها یک بیمارستان قلب در گیلان وجود دارد و افتتاح بخش قلب در استان گیلان بسیاری از مشکلات را حل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد دانشگاه توانبخشی در گیلان ضروری است

ایجاد دانشگاه توانبخشی در گیلان ضروری است