مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 23:552019-10-30اجتماعي

حذف موانع فلزی پیاده رو برای تردد راحت تر معلولین


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور ابلاغیه ای خواستار حذف موانع فلزی پیاده روها و رفع موانع پایانه های اتوبوس و تاکسی برای تردد راحت تر معلولین شد.

- محسن پورسیدآقایی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام ابلاغ بخشنامه ای در مورد حذف موانع فلزی پیاده روها، موانع پایانه های اتوبوس و تاکسی و بهسازی ایستگاه های BRT گفت: با توجه به برگزاری هجدهمین جلسه ستاد مناسب سازی فضاهای شهری برای معلولین و همچنین در پیش رو بودن 12 آذر روز جهانی معلولین از شهرداران مناطق 22 گانه درخواست شد که نسبت به مناسب سازی فضاهای حمل و نقل شهری برای معلولین اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بر این اساس حذف موانع فلزی در پیاده روها و گذرگاه ها که امکان تردد معلولین ویلچری را دشوار و غیر ممکن می کند، ضروری است، گفت: در برخی از پایانه های اتوبوس و تاکسی در سطح منطقه، سازه سرپناه با موانع دیگری مانع از عبور فرد معلول بر روی سکو می شود که می بایست این مسئله حل شود.

پورسیدآقایی افزود: بهسازی ایستگاه های BRT نیز در دستور کار قرار دارد و این در حالیست که از شهرداران مناطق درخواست شده است که گزارش کامل اقدامات صورت گرفته را به همراه عکس، فیلم و آدرس مربوطه در اختیار معاونت حمل و نقل قرار دهند تا به صورت مستند در جریان روند به سازی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف موانع فلزی پیاده رو برای تردد راحت تر معلولین

حذف موانع فلزی پیاده رو برای تردد راحت تر معلولین