مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 04:442019-10-31پزشكي

بیش از 2 تن مواد غذایی غیرمجاز در قروه معدوم شد


بیش از 2 تن مواد غذایی غیرمجاز و فاسد در 6 ماهه نخست سال جاری با هدف کنترل و تأمین امنیت غذایی و سلامت عمومی در شهرستان قروه کشف و معدوم شد.

- رییس مرکز بهداشت شهرستان قروه در گفت و گو با خبرنگار مهر از کشف 2 تن و 454 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیرمجاز در طول 6 ماه گذشته در قالب بازدیدها و گشت های مشترک از مراکز تهیه و توزیع غذا و اماکن عمومی خبر داد.

به گفته مسعود معتمدی تعداد کل مراکز مواد غذایی واماکن عمومی 2 هزار و 204 باب است که تعداد 5 هزار و 711 مورد بازدید صورت گرفته که منجر به معرفی 32 مورد به دادگاه و تعطیلی 21 باب از این مراکز شد.

وی به سلامت تأمین امنیت غذایی اشاره کرد و افزود: در راستای کنترل و تأمین امنیت غذایی علاوه بر بازدید ها و ضبط مواد غذایی و تعطیلی بعضی مراکز 286 نمونه هم از مواد غذایی گوناگون برداشت و جهت بررسی سلامت آن ها به آزمایشگاه مرتبط ارسال شده است.

همچن نمونه برداری از شبکه لوله کشی و منابع آب شرب شهر و روستاهای شهرستان در طول 6 ماه اول سال جاری به تعداد هزار و 94 مورد برای آزمایشات میکروبی وشیمیایی دیگر مسئله ای بود که رییس مرکز بهداشت قروه از آن سخن گفت.

مسعود معتمدی در ادامه بهترین راه اطلاع رسانی برای گزارش تخلفات بهداشتی را سامانه 190 دانست و تصریح کرد: سامانه پیغام گیر تلفنی 190 آماده دریافت شکایات مردمی در خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2 تن مواد غذایی غیرمجاز در قروه معدوم شد

بیش از 2 تن مواد غذایی غیرمجاز در قروه معدوم شد