مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 05:512019-10-31اجتماعي

هشدار هواشناسی درباره خسارت های ناشی از بارندگی


کارشناسان هواشناسی با اعلام تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان سمنان تا دوشنبه آینده ، درباره جاری شدن سیلاب در مسیل ها و خطر صاعقه در ارتفاعات هشدار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: کشاورزان باید با توجه به سردشدن هوا ، تنظیم دما و رطوبت گلخانه ها و سالن های پرورش قارچ را مد نظر قرار دهند و محصولات باقی مانده پاییز نظیر انار، ذرت ،گوجه فرنگی و پسته را هر چه زودتر برداشت کنند.

ایرج مسطفوی تاکید کرد: باتوجه به تداوم فعالیت امواج ناپایدار جوی در استان سمنان، گلخانه داران هم باید شدت نور گلخانه ها را تنظیم و استحکام سطوح پوششی آن را کنترل کنند.

وی خاطرنشان کرد: کشاورزان شاخه های خشکیده و آلوده در باغ ها را جمع آوری کرده و بسوزانند و دامداران نیز از چرای دام در ارتفاعات خودداری کنند.

به گفته وی ، کشاورزان توجه داشته باشند تا 72 ساعت آینده زمان مناسبی برای سم پاشی و محلول پاشی نیست.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان سمنان ، بارندگی در استان سمنان در 24 ساعت گذشته به این شرح است : ( اعداد به میلیمتر)دیباج 25/4 ، چارطاق پرو 16/2 ، کلاته رودبار 15 ، ملاده 13/8 ، زمان آباد 12 ، نور 12 ، دلبر 10 ، رضا آباد 10 ، شاهرود 7میامی 9/8 به همراه تگرگ و رعد و برق ، بسطام 9 ، شهمیرزاد 5/5 به همراه تگرگ و رعد و برق ، باغستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی درباره خسارت های ناشی از بارندگی

هشدار هواشناسی درباره خسارت های ناشی از بارندگی