مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 05:532019-10-31اقتصادي

با منابع استانی نمی توان زیرساخت مرزها را تکمیل کرد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه خواستار تامین اعتبار از منابع ملی جهت تکمیل زیرساختهای گمرکات و مرزهای استان شد.

- ایسنا/کرمانشاهمعاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه خواستار تامین اعتبار از منابع ملی جهت تکمیل زیرساختهای گمرکات و مرزهای استان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هدایت حاتمی در نشست مشترک ستاد اقتصادمقاومتی استان و ستاد مدیریت راهبری مقابله با تحریمها که با حضور معاون اقتصادی وزیر اطلاعات برگزار شد، با بیان اینکه امکان ایجاد زیرساخت های مورد نیاز مرزها و گمرکات در استانهای مرزی همچون کرمانشاه با اعتبارات عمرانی استانی وجود ندارد، اظهار کرد: روزانه حدود دو هزار کامیون از سراسر کشور از مرزهای استان کرمانشاه خارج می شوند و اگر می خواهیم صادراتمان توسعه یابد باید به ایجاد زیرساختها در مرزها بهای بیشتری بدهیم.

وی افزود: برای تکمیل زیرساخت مرزها باید منابع ملی اختصاص یابد، زیرا اعتبارات عمرانی استانی کفاف این کار را نمی دهد.

حاتمی همچنین خواستار حمل یکسره کالا به عراق شد و گفت: این امر می تواند صادرات ما به بازار عراق را هم توسعه دهد و هم ارزان تر کند.

معاون استانداری کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته حدود سه میلیارد دلار صادرات از استان به عراق داشتیم که نسبت به سال ماقبل آن رشد 44 درصدی داشت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با منابع استانی نمی توان زیرساخت مرزها را تکمیل کرد

با منابع استانی نمی توان زیرساخت مرزها را تکمیل کرد