مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 06:282019-10-31اقتصادي

اختصاص 20 میلیارد اعتبار به منظور مرمت سقف بازار تاریخی اراک


20 میلیاد اعتبار از سوی شهرداری و شورای شهر به مرمت سقف بازار تاریخی اراک اختصاص داده شده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمد کریم شفیعی صبح امروز  در مراسم نکوداشت  روز اراک  اظهار کرد:روز اراک و سرود اراک بابی برای همگرایی، همسویی و حس تعلقی که باید بین مردم و مسوولین ایجاد شود و تمامی کسانی که می خواهند برای این شهر قدمی بردارند، می باشد.

 وی در ادامه در خصوص اعتبار تخصیص داده شده جهت مرمت سقف بازار تاریخی اراک، افزود: خوشبختانه در یک کار بزرگ و با همتی که از سوی شهرداری و با تصویب شورای شهر انجام شد، 20 میلیارد ریال اعتبار جهت کمک به میراث فرهنگی برای مرمت سقف بازار در نظر گرفته شده و بحمداله این بودجه تامین اعتبار شده و باید تلاش کنیم تا به هر نحوی احیا بازار اراک هرچه سریعتر عملیاتی شود.

 شهردار اراک با اشاره به اینکه رویکرد مدیریت شهری امروزه صرفا رویکرد خدماتی نیست، خاطر نشان کرد: امروزه مسوولیت اجتماعی بر عهده شهرداری است، یعنی به همان اندازه که باید کار عمرانی انجام دهد می بایست به همان سطح، شکل، کیفیت و روش، کار فرهنگی و اجتماعی انجام دهد.

وی گفت:در حال حاضر 50 درصد و بیشتر فعالیت های شهرداری معطوف به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی است و هرگونه فعالیتی که شهرداری باید انجام دهد، می بایست ارزیابی فرهنگی و اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 20 میلیارد اعتبار به منظور مرمت سقف بازار تاریخی اراک

اختصاص 20 میلیارد اعتبار به منظور مرمت سقف بازار تاریخی اراک