مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 06:342019-10-31فرهنگي

چرخه تولید تئاتر معیوب است/ جوان گرایی به شرط حفظ کیفیت


محمودرضا رحیمی داور جشنواره تئاتر فتح خرمشهر با اشاره به جوان گرایی در این دوره از جشنواره با شرط حفظ کیفیت آثار، چرخه تولید تئاتر در کشور را چرخه ای معیوب خواند.

- محمودرضا رحیمی کارگردان و مدرس تئاتر که به عنوان داور بخش محیطی و خیابانی جشنواره تئاتر فتح خرمشهر فعالیت می کند درباره توجه داوران به مضمون آثار حاضر در جشنواره به خبرنگار مهر گفت: اگر ما فقط به مضمون آثار توجه کنیم، سطح جشنواره به شدت پایین می آید از همین رو باید به اجرایی توجه کنیم که موضوع مد نظر را شکوهمند ارائه دهد.

موضوع جشنواره مشخص است و همه هم آن را پذیرفته ایم، البته موضوعاتی هم هستند که پتانسیل خلق تئاتر خیابانی و یا غیرمتعارف خوب را هم دارند پس باید به نمایشی بها دهیم که این موضوع را به بهترین شکل اجرا کند.

وی ادامه داد: البته هیچ داوری هم نمی تواند بگوید تمام انتخاب های من درست است چون داور هم یک انسان است و ممکن است اشتباه کند.

داور بخش خیابانی جشنواره فتح خرمشهر درباره توجه هیات انتخاب به جوانان بیان کرد: در این دوره ما به جوان بودن گروه ها واقعا توجه داشتیم، به گروه های خوش انرژی نگاه کردیم و حتی راجع به مسئله جوان گرایی در هیات داوران هم صحبت کردیم اما نه جوانی که کاری پایین تر از سطح انتظارات را بخواهد ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخه تولید تئاتر معیوب است/ جوان گرایی به شرط حفظ کیفیت

چرخه تولید تئاتر معیوب است/ جوان گرایی به شرط حفظ کیفیت