مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 06:542019-10-31اقتصادي

بیرجندی ها روزانه چقدر زباله تولید می کنند؟


مدیر امور پسماند شهرداری بیرجند، میانگین روزانه تولید زباله تر در بیرجند در سال گذشته را 100 تن اعلام کرد و گفت: این میزان در نیمه نخست امسال به 120 تن در روز رسیده است.

- ایسنا/خراسان جنوبیمدیر امور پسماند شهرداری بیرجند، میانگین روزانه تولید زباله تر در بیرجند در سال گذشته را 100 تن اعلام کرد و گفت: این میزان در نیمه نخست امسال به 120 تن در روز رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد لطایفی، امروز 9 آبان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 21 هزار و 600 تن زباله تر در نیمه نخست امسال از منازل ساکنان مرکز خراسان جنوبی جمع آوری شده است.

مدیر امور پسماند شهرداری بیرجند بیان کرد: در شش ماهه نخست امسال در مجموع 48 تن زباله خشک تولیدی شهروندان بیرجند جمع آوری شده است.

وی افزود: بر اساس قانون، هیچ زباله گردی حق برداشت زباله از در منازل و یا پاره کردن کیسه های زباله را ندارد که البته توجهی به این امر نمی شود و ادامه این موضوع می تواند تهدیدات جدی بهداشتی را متوجه کل جامعه کند.

مدیر امور پسماند شهرداری بیرجند با توصیه به شهروندان در خصوص تفکیک زباله تر از خشک، خاطرنشان کرد: مدیریت پسماند از نهادهایی است که به جدیت اجرای این قانون را پیگیر است و به همین منظور از ابتدای امسال طرح تفکیک زباله از مبدا در شهر بیرجند آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیرجندی ها روزانه چقدر زباله تولید می کنند؟

بیرجندی ها روزانه چقدر زباله تولید می کنند؟