مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 07:472019-10-31حوادث

دستگیری چهار طراح و عامل اصلی سرقت یک کیلوگرم طلا


فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: چهار طراح و عامل اصلی سرقت یک کیلوگرم طلا، 250 گرم زعفران و 600 هزار تومان وجه نقد در مشهد دستگیر شدند.

- ایسنا/خراسان رضویفرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: چهار طراح و عامل اصلی سرقت یک کیلوگرم طلا، 250 گرم زعفران و 600 هزار تومان وجه نقد در مشهد دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدکاظم تقوی در تشریح این عملیات ضربتی که در کم تر از هشت ساعت طول کشید، اظهار کرد: یکی از شهروندان از دستبرد به منزل مسکونی اش از سرقت یک کیلوگرم طلا به ارزش 500 میلیون تومان، 250 گرم زعفران و 600هزارتومان پول نقد به پلیس خبر داد.

وی ادامه داد: باتوجه به اهمیت موضوع دستورات لازم برای پی گیری سریع پرونده به فرمانده انتظامی مشهد صادر شد، تیم های تجسس کلانتری شهید فیاض بخش در این ماموریت ضربتی وارد عمل شدند و در بررسی های اولیه با توجه به سرقت طلا، زعفران و وجه نقد از داخل گاوصندوق بدون هیچ تخریبی این فرضیه را قوت بخشید که طراح سرقت با مال باخته آشنایی داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: تیم تجسس کلانتری شهید فیاض بخش در ادامه پیگیری پرونده به یک از آشناهای مال باخته مظنون و تحقیقات خود را از این فرد آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری چهار طراح و عامل اصلی سرقت یک کیلوگرم طلا

دستگیری چهار طراح و عامل اصلی سرقت یک کیلوگرم طلا