مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 07:592019-10-31سياسي

مرجع عراقی: احزاب سیاسی از مردم عراق عذرخواهی کنند


یکی از از مراجع تقلید شیعیان در عراق با تأکید بر لزوم عذرخواهی احزاب سیاسی از مردم این کشور، تأکید کرد که دولت عراق باید قدر جوانان را بداند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آیت الله محمد یعقوبی  از مراجع تقلید شیعیان در عراق بر لزوم عذرخواهی احزاب و فراکسیون های سیاسی از مردم این کشور تأکید کرد.

آیت الله یعقوبی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که دستاوردهای تظاهرات های اخیر عراق که نهضت جوانان آگاه و غیور در انتفاضه آزادی به دست آوردند، بازپسگیری هویت ملی است که افراد فرقه گرا، فاسد و مزدور آن را ربوده بودند تا اینکه ما امید احیاء آن را از دست بدهیم .

وی با بیان اینکه اقدامات این افراد باعث شد که شمار زیادی از مردم عراق مجبور شوند از این کشور مهاجرت کند، تصریح کرد که اما جوانان شجاع این آتشفشان را در دل همه ملت فعال کردند، این انرژی مضاعف را بیدار ساختند و همه اقشار ملت را تحت یک شعار واحد به نام وطن آزاد و مستقل متحد کردند .

پایگاه خبری بغداد الیوم به نقل از این مرجع تقلید گزارش داد که در این جوانان، ایثار، شجاعت، آگاهی، اخلاص، تقسیم وظایف، مطالبه برای حقوق و مخالفت با ظلم و فساد از طریق مسالمت آمیز مشهود است.

آیت الله یعقوبی با بیان اینکه از سال 2005 نسبت به فساد و ظلم احزاب حاکم سیاسی هشدار داده بود، تأکید کرد که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرجع عراقی: احزاب سیاسی از مردم عراق عذرخواهی کنند

مرجع عراقی: احزاب سیاسی از مردم عراق عذرخواهی کنند