مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 08:052019-10-31سياسي

رزمایش الی بیت المقدس در آذربایجان غربی آغاز شد


رزمایش الی بیت المقدس با شرکت 15 هزار نیروی بسجی از مناطق مختلف آذربایجان غربی امروز پنجشنبه به مدت دو روز آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این رزمایش با شعار 40 سال مردمیاری، امنیت و خدمت و با محوریت ارتقای توان رزمی بسیجیان در آذربایجان غربی با حضور 15 هزار نیروی بسیجی در استان آغاز شد.

جانشین فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی در خصوص جزییات برگزاری این رزمایش افزود: سه محور دفاعی، امنیتی و امدادی از محورهای اصلی این رزمایش دو روزه است و در روز اول بسیجیان حاضر در رزمایش با حضور در مساجد، اردوگاه ها و نقاط پیش بینی شده در استان در کلاس های آموزشی و توجیهی مختلف حضور می یابند.

سردار اللهوردی داداش زاده اظهار داشت: 64 گردان در کل آذربایجان غربی در این رزمایش حضور خواهند داشت و در نمایش اقتدار و ایجاد آمادگی در بین گردان ها نقش ایفا می کنند.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: تمرین فراخوانی یگانی، حفظ انسجام سازمانی و فعالیت های جمعی گردان های بیت المقدس و مردمی کردن دفاع از مهمترین اهداف در حال پیگیری در این رزمایش است.

سردار داداش زاده با اشاره به اینکه امنیت پایداری در مرزهای استان حاکم است اضافه کرد: ایجاد امنیتی که موجب آرامش مردم و یاس ضدانقلاب باشد از سایر اهداف برگزاری این رزمایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش الی بیت المقدس در آذربایجان غربی آغاز شد

رزمایش الی بیت المقدس در آذربایجان غربی آغاز شد