مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 08:362019-10-31اجتماعي

وجود 75 انبار ضایعاتی بدون مجوز


75 انبار ضایعاتی بدون مجوز در بیرجند فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مدیر امور پسماند شهرداری بیرجند گفت: فعالیت غیر قانونی 75 انبار ضایعاتی، بدون دریافت مجوز از شهرداری و دیگر دستگاه های مرتبط، در شهر بیرجند مردم را گلایه مند کرده و اعتراضات و شکایات شهروندان و همسایگان انبارها در این خصوص پیگیری شده است.

لطایفی افزود: برای ساماندهی انبارهای ضایعاتی که فعالیت آنها مصداق تهدید علیه بهداشت عمومی و تخریب و آلودگی محیط زیست به شمار می رود باید تمامی نهادهای نظارتی و اجرایی همراه شوند و از سوی شهرداری و محیط زیست پیگیری انتقال این مراکز غیر قانونی به مکان های مجاز در دست اقدام است و از شهروندان هم می خواهیم برای فروش مواد قابل بازیافت با شماره 31031 تماس بگیرند.

وی با اشاره به افزایش 25 درصدی زباله تر در بیرجند گفت: میانگین روزانه تولید زباله تر در بیرجند در سال گذشته 100 تن بود که این میزان در نیمه نخست امسال به 120 تن در روز رسیده است.

مدیر امور پسماند شهرداری بیرجند همچنین با اشاره به جمع آوری 21 هزار و 600 تن زباله تر در نیمه نخست امسال از منازل ساکنان بیرجند گفت: در 6 ماهه نخست امسال در مجموع 48 تن زباله خشک تولیدی شهروندان بیرجند جمع آوری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 75 انبار ضایعاتی بدون مجوز

وجود 75 انبار ضایعاتی بدون مجوز