مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 08:562019-10-31اقتصادي

اردکانیان: معافیت تعرفه ای 862 قلم کالا با عضویت در اتحادیه اوراسیا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا اردکانیان با اشاره به حضور وزیر برق سوریه و همچنین معاون وزیر برق عراق در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت: - وزیر نیرو گفت: عضویت ایران در اتحادیه اوراسیا باعث می شود 862 قلم کالا از تخفیف یا از معافیت تعرفه ای برخوردار شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا اردکانیان با اشاره به حضور وزیر برق سوریه و همچنین معاون وزیر برق عراق در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت: خوشحالم که میزبان این مهمانان و همچنین وزیر امور زیر بنایی جمهوری ارمنستان که به زودی به جمع ما ملحق خواهد شد، هستیم.

وی افزود: در نمایشگاه امسال بیش از 460 شرکت تولیدکننده ایرانی و 36 شرکت خارجی از 13 کشور حضور دارند و شاهد رشد این صنعت زیر بنایی کشور هستیم.

وزیر نیرو با بیان اینکه همچنین دست اندر کاران صنعت برق و انرژی کشور حضور فعالی در بازار های منطقه دارند ، گفت: در آستانه تحقق یکی از مهمترین تحولات در ارتباط با بازسازی و توسعه صنعت برق عراق هستیم و امیدوارم از این فرصت برای ارتباط نزدیکتر و توسعه پایدار در منطقه بهره ببریم.

وی ادامه داد: در حال ساخت یک نیروگاه 526 مگاواتی در سوریه هستیم، همچنین در زمینه بازسازی تجهیزات صنعت برق این کشور کار می کنیم و در فکر اتصال شبکه برق از سوریه به عراق هستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردکانیان: معافیت تعرفه ای 862 قلم کالا با عضویت در اتحادیه اوراسیا

اردکانیان: معافیت تعرفه ای 862 قلم کالا با عضویت در اتحادیه اوراسیا