مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 09:152019-10-31اقتصادي

نگاه جزیره ای آفت صنعت گردشگری در سمنان/قطار گردشگری در راه جشنواره ملی ایل سنگسر


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از نگاه بخشی و جزیره ای به عنوان آفت صنعت گردشگری در این استان نام برد و گفت: همین نگرش جزیره ای سبب شده که صنعت گردشگری در این استان پا نگیرد.

- "نگاه جزیره ای" آفت صنعت گردشگری در سمنان/قطار گردشگری در راه جشنواره ملی ایل سنگسر ایسنا/سمنانمدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از نگاه بخشی و جزیره ای به عنوان آفت صنعت گردشگری در این استان نام برد و گفت: همین نگرش جزیره ای سبب شده که صنعت گردشگری در این استان پا نگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا-مهدی جمال در نشست خبری که به بهانه برگزاری جشنواره ملی ایل سنگسر در عمارت خیل خان مهدیشهر برگزار شد اظهار کرد: ما در استان سمنان چیزی به عنوان صنعت گردشگری نداریم و با وجود تنوع و تعدد بالای جاذبه های گردشگری در این منطقه آنچه تحت این عنوان در استان اتفاق می افتد بیشتر ارائه خدمات سفر است نه صنعت گردشگری.

وی بر ضرورت ایجاد یک وحدت رویه در این حوزه تاکید و تصریح کرد: اگرچه شرایط ارائه خدمات گردشگری در استان تا حدودی خوب ارزیابی می شود اما هنوز به سطح مطلوبی نرسیده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان ضمن برحذر داشتن دستگاه های غیرتخصصی از ورود به این حوزه خاطرنشان کرد: ادارات و دستگاه های دیگر نب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه جزیره ای آفت صنعت گردشگری در سمنان/قطار گردشگری در راه جشنواره ملی ایل سنگسر

نگاه جزیره ای آفت صنعت گردشگری در سمنان/قطار گردشگری در راه جشنواره ملی ایل سنگسر