مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 10:082019-10-31اقتصادي

راه اندازی صدمین خوشه صنعتی طی روزهای آتی


مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک های صنعتی ایران گفت: تا یک ماه آینده صدمین خوشه صنعتی کشور در لرستان به بهره برداری خواهد رسید.

- ایسنا/زنجانمدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک های صنعتی ایران گفت: تا یک ماه آینده صدمین خوشه صنعتی کشور در لرستان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن صالحی نیا در حاشیه حضور وزیر صمت در زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خوشه های صنعتی براساس توانایی هر منطقه و قابلیت های موجود راه اندازی می شود و این در شرایطی است که عملیات مطالعاتی و طراحی 300 خوشه جدید در کشور نیز در حال انجام است.

وی، با بیان اینکه توجه به توسعه واحدهای صنعتی کوچک جزو برنامه های کاری قرار دارد، افزود: در حال حاضر 44 هزار واحد صنعتی در 816 شهرک صنعتی کشور فعال هستند که بالای 92 درصد این واحدها کوچک بوده و محصولات تولیدی آنها به بازار و بخشی به چرخه تولید شرکت های صنعتی بزرگ تر وارد می ‍ شود.

صالحی نیا در ادامه با اشاره به اینکه حدود 24 درصد از واحدهای صنعتی واقع در شهرک های صنعتی راکد بوده و تولیدی ندارند، تصریح کرد: در سال های گذشته 7 هزار واحد صنعتی راکد به چرخه تولید برگشته اند و امیدواریم این روند ادامه داشته و امسال بتوانیم 1500 واحد دیگر را به این گردونه وارد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی صدمین خوشه صنعتی طی روزهای آتی

راه اندازی صدمین خوشه صنعتی طی روزهای آتی