مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 10:142019-10-31فرهنگي

تقسیمات سیاسی کشور از عوامل مغفول ماندن مفاخری مانند شارق یزدی است


مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از مسائل اجتماعی، فرهنگی و تقسیمات سیاسی به عنوان یکی از مهمترین دلایل مغفول ماندن بسیاری از مفاخر یزد به ویژه شارق یزدی اولین شاعر سیاسی سرای یزد یاد کرد.

- ایسنا/یزدمدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از مسائل اجتماعی، فرهنگی و تقسیمات سیاسی به عنوان یکی از مهمترین دلایل مغفول ماندن بسیاری از مفاخر یزد به ویژه شارق یزدی اولین شاعر سیاسی سرای یزد یاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید جوادیان زاده در مراسم بزرگداشت شارق یزدی که شب گذشته در تالار فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد، با اشاره به گرامیداشت سالروز وفات شارق یزدی اظهار کرد: شارق یزدی یکی از مفاخر مغفول استان یزد و یکی از افراد تمدن ساز و تمدن آفرین این دیار است که در تشکیل هویت و زیربنای جامعه فرهنگی یزد نقش داشته است.

وی افزود: از مهمترین دلایل مغفول ماندن بسیاری از مفاخر یزد به مسائل اجتماعی، فرهنگی و تقسیمات سیاسی کشور و یزد برمی گردد چرا که تا چندی پیش یزد هنوز به استان تبدیل نشده بود به همین دلیل دیر به قافله بازشناسی مفاخر و هویت استان پرداخته شد.

این مسئول با بیان این که هنوز هم برای بازشناسی مفاخر یزد دیر نیست، تصریح کرد: زمان زندگی شارق به زمان انقلاب مشروطیت و نقش وی در این انقلاب برمی گردد و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقسیمات سیاسی کشور از عوامل مغفول ماندن مفاخری مانند شارق یزدی است

تقسیمات سیاسی کشور از عوامل مغفول ماندن مفاخری مانند شارق یزدی است