مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 10:542019-10-31فناوري

اهمیت تصاویر در استراتژی بازاریابی محتوایی


بسیاری از صاحبان مشاغل و کسب و کارهایی که در حوزه بازاریابی دیجیتال و فضای آنلاین فعالیت می کنند، خود را پرمشغله تر از آن می دانند که بتوانند به واسطه اجزای بازاریابی محتوایی مانند وبلاگ نویسی یا تولید محتوا در شبکه های اجتماعی با طرفداران خود تعامل منظم داشته باشند.

- این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسب و کارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

نادیده گرفتن تعامل با کاربران همان چیزی است که می تواند به کسب و کارها صدمه جدی وارد کند.

در حقیقت، اگر کسب و کارها ظرفیت های خود را به خوبی نشناسند و در این مسیر سرمایه گذاری نکنند، با مشکل اساسی مواجه می شوند.

شاید جالب باشد که بدانید یکی از راه های افزایش تعامل میان کاربران استفاده از محتوای بصری به ویژه تصاویر به عنوان بخش مکمل محتواست؛ بنابراین، بهتر است از تصاویر غافل نشوید.

چگونه از تصاویر استفاده کنیم؟ تصاویر یکی از اجزای مهم بازاریابی محتوایی محسوب می شوند و تقریبا تمامی پست ها و مقالات شما باید در کنار تصاویر منتشر شوند.

فرقی نمی کند که قصد تولید چه نوع از محتوا را دارید، یک مطلب وبلاگی، پست شبکه اجتماعی یا هر محتوای دیگری.

سعی کنید که محتوای شما حداقل یک تصویر در دل خود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت تصاویر در استراتژی بازاریابی محتوایی

اهمیت تصاویر در استراتژی بازاریابی محتوایی