مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 11:002019-10-31اقتصادي

7 هزار واحدتولیدی در کشور به چرخه تولید بازگشته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محسن صالحی نیا ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران ، با بیان اینکه در حال حاضر 44 هزار واحد تولیدی در شهرک های صنعتی کشور مستقر هستند، - مدیرعامل سازمان صنایع کوچک کشور گفت: طی سال های گذشته 7 هزار واحد به چرخه تولید بازگشته است و امسال حدود یک هزار و 350 تا یک هزار و 500 واحد تولیدی وارد چرخه تولید می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محسن صالحی نیا ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران ، با بیان اینکه در حال حاضر 44 هزار واحد تولیدی در شهرک های صنعتی کشور مستقر هستند، گفت: حدود 816 شهرک در حال بهره برداری در مجمومه فعالیت دارند که بالای 93 درصد آنها کوچک و درصد جزیی از این واحدها بزرگ است و واحدهای راکد در شهرک های صنعتی 23 درصد است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک کشور گفت: طی سال های گذشته 7 هزار واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشته و امسال نیز حدود یک هزار و 350 تا یک هزار و 500 واحد تولیدی وارد چرخه تولید می شود.

صالحی نیا ابراز کرد: از کل واحدهای موجود در شهرک های صنعتی 23 درصد واحدهای تولیدی از 30 تا 45 درصد فعالیت دارند که ارتقای ظرفیت آنها در برنامه است و مابقی50 تا 70 درصد فعالیت دارند.

وی به اقدامات صورت گرفته در زمینه ایجاد خوشه های صنعتی اشاره کرد و یادآور شد: برنامه وزارت این است که بر اساس موقعیت مکانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 هزار واحدتولیدی در کشور به چرخه تولید بازگشته است

7 هزار واحدتولیدی در کشور به چرخه تولید بازگشته است