مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 11:352019-10-31سياسي

آیا حذف تنوع مدارس در راستای عدالت آموزشی است؟


محمد سلم آبادی*؛ خرید خدمات آموزشی و حذف تنوع مدارس ! این ها سرتیتر اخباری است که این روز ها از گوشه و کنار این وزارت خانه ی لایتناهی با ارزش های متعالی با مدیریت های لیبرالی (آموزش و پرورش) می شنویم.

- آیا حذف تنوع مدارس که براساس مصوبه مجلس دولت متعهد شده است تا پایان سال تحصیلی 98-99 آن را اجرا کند، مفید و در راستای عدالت آموزشی است؟   گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو - محمد سلم آبادی*؛ خرید خدمات آموزشی و حذف تنوع مدارس ! این ها سرتیتر اخباری است که این روز ها از گوشه و کنار این وزارت خانه ی لایتناهی با ارزش های متعالی با مدیریت های لیبرالی (آموزش و پرورش) می شنویم.

حال سوال اینجاست آیا حذف تنوع مدارس (که براساس مصوبه مجلس دولت متعهد شده است تا پایان سال تحصیلی 98-99 آن را اجرا کند) مفید خواهد بود؟ این طرح چه میزان در راستای عدالت آموزشی است؟ آیا موجب افت کیفیت مدارس دولتی و یکه تازی مدارس خصوصی بدون هیچ رغیبی می شود؟حذف مدارسی همچون استعداد های درخشان که از کیفیت بالاتری نسبت به مدارس دولتی عادی برخوردار هستند موجب می شود عده ای از حق خود که در بستر عدالت برای آن ها فراهم شده است، باز بمانند.

در این مصوبه مشخص نیست که مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی قرار است به بخش دولتی واگذار شوند یا به بخش غیردولتی؟ که اگر قرار باشد این مدارس ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا حذف تنوع مدارس در راستای عدالت آموزشی است؟

آیا حذف تنوع مدارس در راستای عدالت آموزشی است؟