مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 12:262019-10-31اجتماعي

هزار زائر اربعین با ناوگان عمومی قزوین جابه جا شدند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: 38 هزار و 796 زائر اربعین حسینی (ع) از 10 تا 30 مهر ماه با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای قزوین جابه جا شدند.

- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: 38 هزار و 796 زائر اربعین حسینی (ع) از 10 تا 30 مهر ماه با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای قزوین جابه جا شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، جواد حق لطفی گفت: با شروع سفر های اربعین حسینی (ع) از 10 تا 30 مهرماه، 38 هزار و 796 نفر از زائران با هزار و چهار سفر ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سورای از مبدا استان قزوین به مقصد مرز مهران و کشور عراق و بالعکس جا به جا شدند.

حق لطفی افزود: امسال از تعداد کل زائرین اربعین حسینی (ع)، 37 هزار و 916 نفر زائر با 984 سفر ناوگان به مرز مهران و بالعکس با 99.

2 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال و 880 نفر زائر با 20 سفر ناوگان به کربلا و نجف و بالعکس انجام شده است.

او اضافه کرد: هماهنگی با مجتمع های خدماتی- رفاهی استان ، هماهنگی با تشکل های صنفی حمل ونقل کالا جهت حمل کالا های مورد نیاز به مرز مهران وکشور عراق، هماهنگی با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قزوین برای تامین سوخت مورد نیاز ناوگان ویژه اربعین حسینی (ع) از جمله اقدامات انجام شده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ایام اربعین بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار زائر اربعین با ناوگان عمومی قزوین جابه جا شدند

هزار زائر اربعین با ناوگان عمومی قزوین جابه جا شدند