مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 12:542019-10-31اقتصادي

100 پزشک متخصص به درمانگاه های استان اصفهان تزریق می شود


معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تا سال1400، بیش از 100 نیروی متخصص در نواحی مختلف استان تزریق خواهد شد که به ثبات توسعه سلامت کمک خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز کلیدری ظهر پنجشنبه در فرمانداری اردستان در جلسه معارفه رییس بیمارستان شهید بهشتی اردستان اظهار داشت: شهرستان اردستان با توجه به قرار گرفتن در حاشیه جاده ترانزیت باید از سوی حاکمیت در موضوع خدمات درمانی حمایت شود.

وی افزود: در بحث اقتصاد درمان شاخصی داریم بدین شکل که در بخش دولتی اگر ضریب اشغال تخت ها کمتر از 60 درص و در بخش خصوصی کمتر از 50 درصد باشد عملا آن مجموعه رونق اقتصادی ندارد و باید به آنها یارانه تزریق شود تا بتواند ادامه مسیر دهد، بر این اساس اردستان و شهرهای مشابهی در استان وجود دارد که مجبور به پرداخت یارانه به آنها هستیم.

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ویژگی خوب شهرستان اردستان داشتن جمعیت فرهیخته است و وجود تربیت 800 پزشک از شهرستان گویای این مطلب و مایه افتخار است و نشان از رشد فرهنگی منطقه اردستان دارد.

لزوم توجه به شهرستانهای غرب استان در حوزه درمان وی ابراز داشت: با برگزاری جلساتی که در استان از دو سال پیش تا کنون گرفته شد و کارشناسان آن را ارزیابی و ترسیم کرده اند به این نتیجه رسیده ایم که به شهرهای غرب استان اصفها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 پزشک متخصص به درمانگاه های استان اصفهان تزریق می شود

100 پزشک متخصص به درمانگاه های استان اصفهان تزریق می شود