مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 12:562019-10-31سياسي

آمریکایی ها توان و ظرفیت راه اندازی جنگ جدید در منطقه را ندارند


فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: آمریکایی ها در شرایط کنونی توان و ظرفیت راه اندازی جنگ جدید در منطقه خاورمیانه را ندارند.

- کاشان - فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: آمریکایی ها در شرایط کنونی توان و ظرفیت راه اندازی جنگ جدید در منطقه خاورمیانه را ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مجتبی فدا ظهر پنج شنبه در جمع بسیجیان کاشان با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون استکبار جهانی توطئه و دسیسه های فراوانی بر ضد انقلاب اسلامی انجام داده اند، اظهار داشت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی می توانیم در مقابل هر گونه اقدام خبیثانه دشمنان با قدرت مقابله کنیم.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه و عزتمندانه سپاه انقلاب اسلامی در سرنگونی پهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی ابراز داشت: این ظرفیت ها و قابلیت ها را مدیون حمایت و پشتیبانی مردم همیشه در صحنه هستیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(ع) اصفهان با بیان اینکه آمریکا و جبهه استکبار توان و ظرفیت جنگ جدید در منطقه ندارند، تصریح کرد: آمریکایی که مدام ما را از سایه جنگ می ترساند توان ورود به جنگی جدید در منطقه ندارد.

آمریکایی ها با مشکلات فراوانی در کشور خود مواجه هستند وی افزود: خود آمریکایی ها با مشکلات فراوانی در کشور خود مواجه هستند به نحوی که واگرایی، استقلال ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها توان و ظرفیت راه اندازی جنگ جدید در منطقه را ندارند

آمریکایی ها توان و ظرفیت راه اندازی جنگ جدید در منطقه را ندارند