مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 12:562019-10-31اجتماعي

استخراج 670برنامه از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش


670برنامه از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش استخراج شده است که در برنامه ششم و هفتم توسعه در نظام تعلیم و تربیت اجرایی می شود.

- مرکز خراسان رضوی، معاون وزیر آموزش و پروش و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در نشست نخستین دوره تخصصی سند تحول بینادین آموزش و پرورش در جمع مدیران مدارس شهرستان سبزوار افزود: این سند در پی کیفیت بخشی در فرآیند تعلیم و تربیت است و 60درصد برنامه های این سند، تحول خواهانه و نوآورانه است.

سیدجواد حسینی ادامه داد: اجرای سند تحول بنیادین در مدارس دارای سه بخش الزامی، تجویزی و نیمه تجویزی است و بخشی از برنامه های سند تحول بنیادین الزامی است که باید در همه مدارس اجرا شود از این رو قرار است شورای سند تحول بنیادین در مدارس کشور هم تشکیل شود.

وی اظهارکرد: هم اکنون ساختار و ساماندهی سند تحول بنیادین در سطح کشور شکل گرفته اما در سطح اجرایی و پیاده سازی آن در مدارس نیازمند کار بیشتری است.

حسینی افزود: لایه چهارم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، لایه نهادی است که باید تمامی اجزا و ارکان شامل وزارتخانه ها، نهادها، برنامه ریزان، رسانه ها، مدیران و معلمان، دانش آموزان و اولیا پای کار آن بیایند تا این سند در کانون اصلی تعلیم و تربیت که مدارس است عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخراج 670برنامه از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

استخراج 670برنامه از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش