مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 13:452019-10-31اقتصادي

اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار برای رفع نقاط حادثه خیز


به منظور ساماندهی حد فاصل پل دوآب و سه راهی خنداب 20 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

- آقازاده استاندار مرکزی که به خنداب سفر کرده بود در بدو ورود به این شهرستان به گلزار شهدای روستای اناج رفت و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد .

سپس در دیدار مردمی با اهالی روستای اناج گفت : با توجه به ظرفیت های بالای شهرستان خنداب باید از ظرفیت سرمایه گذاران برای ایجاد مراکز گردشگری بهره گیری کرد تا شاهد افزایش اشتغال و مهاجرت معکوس در این شهرستان باشیم .

استاندار در ادامه افزودند : تقویت گردشگری یکی از صنایع پیشرفته اقتصادی است و حجم گردش پول در صنعت گردشگری دنیا به طور تقریبی برابر با تجارت نفت است .

وی با اشاره به زیر ساخت های مناسب در روستای اناج گفت : این روستا باید پس از انجام مطالعات کارشناسی گام های موثری در راستای ارتقاء این روستا برداشت .

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد : ایجاد دو خانه بوم گردی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در روستای اناج زمینه ساز رونق اقتصادی در این روستاست که میطلبد در راستای جذب گردشگران اقدام کرد .

استاندار در گفتگو با خبرگزاری صدا وسیما در خنداب گفت : به منظور ساماندهی حد فاصل پل دوآب و سه راهی خنداب 20 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده برای رفع این نقطه پر حادثه خیز و کاهش بار ترافیکی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار برای رفع نقاط حادثه خیز

اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار برای رفع نقاط حادثه خیز