مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 14:242019-10-31سياسي

آغاز مهاجرت معکوس به روستاهای استان اصفهان


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان گفت: در حال حاضر شاهد مهاجرت معکوس به روستاهای استان اصفهان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، علی رحمانی عصر امروز در دومین جشنواره انار روستای امامزاده علی اکبر (ع) شهرضا با اشاره به این که 852 روستای استان اصفهان دارای دهیاری است، اظهار داشت: جای تأسف است که از این تعداد روستا تنها در سال حدود 10 تا 15 جشنواره برگزار می شود؛ در حالی که در تمام روستاها به دلیل وجود صنایع دستی  و تولیدات داخلی می توان جشنواره برگزار کرد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان با تأکید بر این که مسؤولان باید حمایت کنند تا در تمام روستاهای مستعد یک جشنواره برگزار شود، خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره در روستاها سبب معرفی روستا، فرهنگ آن و ظرفیت های روستایی و گردشگری می شود.

وی با اشاره به این که یکی از روستاهای هدف گردشگری استان اصفهان روستای امامزاده علی اکبر (ع) شهرضا است، بیان کرد: این روستا دارای مردمانی خلاق و خیران بسیاری است که هر سال کمک می کنند تا این جشنواره برگزار شود.

رحمانی با بیان این که در حال حاضر شاهد مهاجرت معکوس به روستاهای استان اصفهان هستیم، عنوان کرد: روستاها مهاجرت پذیر شدند و این امر به دلیل خلاقیت دهیاران و سرمایه گذاران روستایی است تا مردم از سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مهاجرت معکوس به روستاهای استان اصفهان

آغاز مهاجرت معکوس به روستاهای استان اصفهان