مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 14:282019-10-31اقتصادي

حمایت صندوق کارآفرینی امید از فرآوری انار شهرضا


مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: صندوق کارآفرینی امید آمادگی دارد که کارگاه های متعددی را در سطح منطقه ایجاد کند و هر کدام، یک محصول انار را فرآوری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، اصغر نوراله‏ زاده عصر امروز در دومین جشنواره انار روستای امامزاده سید علی اکبر (ع) شهرضا با بیان این که باید مانع از خام فروشی انار شویم و با فرآوری انار ارزش افزوده بالایی را ایجاد کنیم، اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید آمادگی دارد که کارگاه های متعددی را در سطح منطقه ایجاد کند و هر کدام، یک محصول انار را فرآوری کنند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور با تأکید بر این که باید یک برند مشترک از محصول انار فرآوری شده این روستا تهیه شود، افزود: این صندوق آمادگی دارد واحدهای فرآوری انار را تأمین مالی کند.

وی با بیان این که در فرآوری محصولات انار باید بسته بندی های مختلف ایجاد کرد تا قابلیت صادرات داخلی و خارجی را داشته باشد، بیان کرد: ارزش افزوده انار باید بیشتر در نوآوری محصول اتفاق بیفتد.

نورالله زاده با بیان این که باید تی بگ انار تولید کنیم تا در همه زمان ها آب انار طبیعی وجود داشته باشد، افزود: برای فرآوری انار به واحدهای بسته بندی، سردخانه و واحدهای پایانه فروش نیاز داریم تا در خارج از فصل هم بتوان انار را عرضه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت صندوق کارآفرینی امید از فرآوری انار شهرضا

حمایت صندوق کارآفرینی امید از فرآوری انار شهرضا