مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 16:152019-10-31سياسي

بخشی از مشکلات امروز عراق نتیجه اجرای سند 2030 است


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بخشی از مشکلات امروز عراق نتیجه اجرای سند 2030 است.

- آیت الله محسن حیدری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اهواز، با اشاره به حوادث و ناآرامی های اخیر کشور عراق، اظهار کرد: دشمنان اسلام پس از آن که متوجه شدند که با حمایت و سازمان دهی داعش و جنگ سخت، قادر به براندازی حکومت شیعه در عراق نیستند، راهبرد و استراتژیک خود را تغییر دادند.

وی ادامه داد: دشمنان پس از آن ناکامی بزرگ، رو به اقدامات فرهنگی، اخلاقی، سیاسی، اجتماعی و عقیدتی در مناطق شیعه نشین عراق آورند و از طریق دانشگاه ها و آموزش و پرورش سند 2030 را در این کشور پیاده کردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به اطلاعات معتبری که از کشور عراق به دست ما رسیده است، آمریکا NGOها (سازمان های مردم نهاد) را با هدف به دام انداختن جوانان شیعه در فساد اخلاقی راه اندازی کرد.

حیدری عنوان کرد: این مجموعه های به ظاهر مردمی اما تحت حمایت استکبار در ابتدا به صورت خیلی آرام اردوهای مختلط با امکانات بالا و هزینه کم برای جوانان شیعه عراق برپا کرد تا اخلاق و حیا جوانان را فاسد کند.

وی افزود: پس از استحاله اخلاقی جوانان عراقی، افراد را با یکدیگر مرتبط و سپس سازمان دهی کردند و برای برگزاری دوره های مختلف به کشورهای مختلف غربی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از مشکلات امروز عراق نتیجه اجرای سند 2030 است

بخشی از مشکلات امروز عراق نتیجه اجرای سند 2030 است