مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آبان 1398 ساعت 17:272019-10-31فرهنگي

ساماندهی و مرمت بنای تاریخی گراند هتل در قزوین آغاز شد


در مراسمی با حضور استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، عملیات ساماندهی و مرمت بنای تاریخی گراند هتل در قزوین آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین به همراه علی فرخزاد معاون امورعمرانی استانداری، خزائلی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین روز پنجشنبه از بخش های مختلف مجموعه تاریخی دولتخانه صفوی قزوین، مدرسه تاریخی امید، سردر عالی قاپو، بنای تاریخی گراندهتل، کاوش های باستان شناسی مجموعه، کاخ موزه چهلستون و موزه اشیای تاریخی شهر قزوین بازدید کرد.

 هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین دراین بازدید از آغاز عملیات اجرایی ساماندهی و مرمت بنای تاریخی گراند هتل خبر داد و اظهارداشت: با توجه به پیشینه و اهمیت تاریخی مجموعه دولتخانه صفوی این مجموعه یک ظرفیت ارزشمند تاریخی برای استان قزوین و کشور محسوب می شود که در حال حاضراقدامات مرمتی و مطالعات باستان شناسی برای ساماندهی و آماده سازی این مجموعه مهم تاریخی، فرهنگی آغاز شده است.

استاندار قزوین افزود: موضوع تصرفات دولتخانه به زودی تعیین تکلیف خواهد شد و در سفر دکتر مونسان وزیر میراث فرهنگی به قزوین در تیرماه سال جاری تعهداتی در مورد ساماندهی و مرمت مجموعه دولتخانه صورت گرفته که با جدیت پیگیری خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی و مرمت بنای تاریخی گراند هتل در قزوین آغاز شد

ساماندهی و مرمت بنای تاریخی گراند هتل در قزوین آغاز شد